Administratief- en ontvangstmedewerker 

Wij zoeken een administratief- en ontvangstmedewerker voor de Excellus Academie in Haarlem. Ben jij werkzaam als administratief medewerker en op zoek naar een nieuwe uitdaging in een betrokken en enthousiast team? Reageer dan vandaag nog op de vacature: Administratief Medewerker (32-40 uur).

Administratief- en ontvangstmedewerker

De Excellus Academie is een vooraanstaande opleidingsinstelling binnen de gezondheidszorg en ambulancesector. Het team bestaat uit enthousiaste en zorgzame collega’s. Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde administratief- en ontvangstmedewerker die ons team komt ondersteunen. Ben jij secuur in je werk, kan je snel schakelen en werk je graag samen? Dan is deze functie iets voor jou!

Functieomschrijving

Je wordt een bekend gezicht op de academie, zowel voor het team als voor de cursisten. Je verzorgt de administratie, verwelkomt de cursisten, beantwoordt hun vragen en staat altijd klaar om hen verder te helpen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het plannen van alle trainingen en het coördineren van de instructeurs. Je houdt van orde, kunt goed prioriteiten stellen en bent leergierig. Je zorgt ervoor dat alle benodigde documenten voor cursisten en instructeurs op orde zijn. Je bent enthousiast, werkt zelfstandig, maar functioneert ook uitstekend in teamverband.

Functie-eisen:

  • MBO+ / HBO-denkniveau
  • Je bent communicatief vaardig en klant- en medewerkergericht
  • Je bent nieuwsgierig en leert graag nieuwe dingen
  • Snel schakelen, overzicht houden en prioriteiten stellen is voor jou geen probleem
  • Nieuwe systemen heb je snel onder de knie en je bent nauwkeurig in het verwerken van administratie
  • Ervaring met ISO9001 is een pre
  • Excel en Word kennen voor jou geen geheimen
  • Je maakt financiële rapportages en kostenverrekeningen
  • Je denkt in uitdagingen en niet in problemen, je blijft graag positief
  • Affiniteit met (ziekenhuis-/ambulance)zorg is een pre

Wat bieden wij:

  • Persoonlijk contact en snel schakelen
  • Een uitdagende en afwisselende functie binnen een dynamische en groeiende organisatie
  • Een competitief salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Een inspirerende en collegiale werkomgeving
  • Mogelijkheid tot (gedeeltelijk) thuiswerken na het inwerktraject
  • Een goed bereikbaar hoofdkantoor in het centrum van Haarlem
  • Reiskostenvergoeding
  • Mogelijkheid tot een vast contract

Als administratief- en ontvangstmedewerker maak je onderdeel uit van een kleinschalig team. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor de Excellus Academie. Je bent in contact met collega’s en klanten. Je bent sociaal en werkt razendsnel. Door de ad hoc werkzaamheden zit je nooit stil. Denk jij dat dit iets is voor jou? Stuur dan je motivatie en CV naar info@excellus.nl met als onderwerp “Sollicitatie Administratief Medewerker.

Wie zijn wij?

De Excellus Academie is gevestigd in het centrum van Haarlem. Bij ons ben je aan het juiste adres voor hoogwaardige trainingen op het gebied van acute zorg. De Excellus Academie richt zich op de gehele acute zorgketen. Dit doen we met eigen scholingen, maatwerk en internationaal gecertificeerde en geaccrediteerde trainingen. Met ons aanbod verbinden wij de verschillende schakels van de acute zorg; er valt zoveel van elkaar te leren!

Wij dragen zorg voor het trainen en scholen van zorgprofessionals. Alles wordt tot in de puntjes verzorgd. Bij de Excellus Academie is leren een beleving J

Heb je interesse in deze functie en voldoe je aan de functie-eisen? Stuur dan je motivatie en CV naar info@excellus.nl met als onderwerp “Sollicitatie Administratief Medewerker.

Voor meer informatie over deze functie kun je ook contact opnemen via info@excellus.nl

Wij kijken ernaar uit om jouw sollicitatie te ontvangen!